No niin, paketit on avattu jo aamulla heti aamupalan jälkeen. Kaikkee kivaa sain kamerasta suklaaseen,kaulakorun ja kaikkea kivaa:) Sain mun lempi-muumimukinkin, tämänvuotisen joulusesonki mukin,on muuten hieno. Kamera on merkiltään Nikon Coolpix l820, ei mikään paras kamera mutta tämmöiseen harrastelijakäyttöön varmaan ihan hyvä. Pitää testailla sitten kun olen ostanut uuden muistikortin, testasin isän antamalla pienellä muistikortilla, otin muutaman kuvan, ihan kivoja. En kauheasti nukkunut viime yönä paljon, stressasin kun kinkku oli uunissa vaikka äiti nukkuikin keittiössä vahtimassa. Olin siis äidin luona yötä ja olen seuraavankin yön, se on sellainen Jouluperinne. Katsottiin tänään Ice Agen Mammuttijoulu,se on niin hauska:D Kolmas kerta kun katsoin sen. Äiti tykkäsi tosi paljon kattilasta ja isosisko muumilaseista ja lusikoista, se sai muutenkin paljon muumijuttuja. Pikkusiskokin piirteli heti antamillani kynillä ja tykkäsi ilmeisesti kun sai paljon paperia. En saanut mitään kauheasti lahjoja mutta tarpeeksi kuitenkin, olen tyytyväinen. Yksi hienoimmista lahjoista on isosiskon antama magneetti missä lukee jotain että sisko on tuhannen ystävän arvoinen, tai sinne päin:) Tykkään tosi paljon sellaisista tekstimagneeteista. Musiikkiakin ollaan kuunneltu paljon, äidin jotain italialaista levyä jonka se sai isosiskon miesystävältä, omaa Sonata Arctican levyä jonka myös sain samalta ihmiseltä ja nyt kuunnellaan pikkusiskon levyä jossa on jotain sekalaisia biisejä. Sellaisia joita nuoriso yleensä kuuntelee. Että semmoinen Joulu, tosi kivaa on ollut vaikkei lunta ole yhtään:D Tämän myötä, hyvää yötä:D