Jeps, nyt olen laittanut pöytäkuusenkin paikalleen, isoa kuusta minulla ei olekaan. Haluaisin ison kuusen mutteo asuntooni mahdu, on sen verran pieni. Upeat 26 neliötä löytyy :D No, isompaan muuttoa pitää vielä odottaa mutta ehkä minullakin on sitten jossain vaiheessa kunnollinen asunto johon mahtuu kaikki tavarat paremmin. Mutta joo,pöytäkuusta jo koristelin, tänään sain äidiltä lisää koristeita jotka laitan siihen, nyt on vain ne koristeet jotka tulivat mukana, eli pieni tähti, 12 punaista palloa ja ohut hopeinen köynnös. Isosiskon ja äidin kuusia autoin myös koristelemaan, se oli hauskaa. Paljon oli koristeita, varsinkin siskolla, vähän sellainen amerikkalaistyylinen kuusi :D Tämä Jouluhössötys saa minutkin hiukan piristymään, ehdin tossa masentumaan taas yhdessä vaiheessa todella paljon. Tuntui taas ettei mikään suju. Olin onnellinen kun näin kaverinikin tuossa muutama päivä sitten, en ollutkaan nähnyt sitä viiteen kuukauteen ja oli kauhea ikävä. Se oli myös onnellinen nähdessään minut, se piristää aina. Kävin viime viikolla yhdessä peliryhmässäkin, tarkoitettu lähinnä sellaisille joilla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa, eli sovin hyvin joukkoon. Se oli kyllä niin tyhmää, vihasin niitä tutustumisleikkejä ja muutenkin koko ryhmää kun kukaan ei puhunut mitään ja koin sen ahdistavaksi.Tällä viikolla en sitten mennytkään sinne, enkä tiedä menenkö enää lainkaan. Sitä paitsi se on juuri huonoimpana päivänä kun perjantaisin minulla on siivouspäivä. Koko aamupäivä menee siivotessa ja iltapäivällä pitää pestä pyykkiä, ja peliryhmä on juuri huonoon aikaan aamupäivällä. Voisin tietenkin siivota sen jälkeen mutten jaksa koska olen aina niin väsynyt ja kaikki ryhmätoiminta jne. on minulle todella rasittavaa ja väsyttävää joten ei sekään ole hyvä vaihtoehto. Isosiskoni jo taisi suuttua kun en mennyt sinne tällä viikolla mutta asia ei nyt vaan kuulu sille. Ehkä jos lääkitykseni olisi parempi, en olisi aina näin väsynytkään. Nykyinen mielialalääkitys, cipralex ja risperidoni, väsyttää oikeasti ja nukun paljon. Kerroin siitä jo kahdelle psykiatrillekin ja psykologilleni ja pyysin etten joutuisi enää syömään risperidonia mutta ei onnistu. En edes jaksa valvoa iltaisin pitkään jos otan lääkkeeni aikaisin, silloin kuin pitäisi eli kahdeksalta. Yleensä menenkin yhdeksän aikoihin nukkumaan ja nukun kahdeksaan asti, otan lääkkeeni ja menen takaisin nukkumaan. Sitten taas jos en ota lääkkeitäni niin aikaisin (nyt se on onnistunut kun otan lääkkeet asunnossani) niin jaksan valvoa pidempään. Parina viime yönä olen mennyt nukkumaan vasta kahden aikaan, ei ole tuottanut ongelmia valvominen kun olen ottanut lääkkeet vasta vähän ennen nukkumaan menoa. Nyt olen isosiskon luona, jään tänne yöksi enkä ottanut vielä lääkkeitäni että jaksan valvoa siskon ja sen kaverin kanssa, kun sen kaveri on tosiaan myös täällä vielä. Olin tuossa keväällä kaksi viikkoa ilman risperidonia ja silloin tunsin vihdoin eläväni. Olin pirteämpi ja tyytyväisempi. Mutta sitten kerroin siitä asuntolan pomolle joka tietenkin käski jatkaa risperidonin syömistä ja ottaa lääkkeet taas kansliassa. Ei olisi pitänyt kertoa. Sitten pyysin saada puhua ensimmäisen psykiatrin kanssa että jos voisin lopettaa kokonaan risperidonin syönnin mutta pomo oli paikalla ja sanoi että olin paljon ahdistuneempi ja vihaisempi kun en ottanut lääkkettäni. Eihän se siitä johtunut vaan siitä etten päässyt muuttamaan silloin kun piti, se minua suututti ja ahdisti eikä se etten ottanut lääkkeitäni. No eihän se psykiatri minua kuunnellut vaan "viisaampaa" pomoa, joka ei ollut yhtään perillä asiasta. Puhuin myöhemmin toisenkin psykiatrin kanssa asiasta kun oli palaveri ja taas kävi samanlaisesti, minua ei yhtään kuunneltu. Ehkä vielä joskus pääsen eroon siitä lääkkeestä, saa nähdä. En vaan voi mennä edes töihin tämän sairaalloisen väsymyksen takia, enhän pysy hereillä sitten millään. Muutenki  odotan pääseväni pois koko asuntolasta, siellä asumisesta on minulle vain haittaa eikä hyötyä. Sitä paitsi mitä kauemmin asun siellä hoitajien keskellä, sitä vaikeampaa on muuttaa yksin asumaan. Mutta joo, nyt pitää mennä syömään kun sisko keitti makaroneja iltapalaksi :D